نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

عشق من نیکا

بمیرم برات مامانی

1390/12/11 22:38
نویسنده : solmaz
620 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک قشنگ و صبورم بمیرم برات که اینهمه درد داشتی ولی همش میخندیدی.....

امروز یه روز سخت بود

یه هفته ای بود که دوباره غذا نمیخوردی شیر نمیخوردی امروز که بردمت دکتر گفت که باید اندوسکوپی بشی تا دکتر دقیقا بفهمه مشکل فرشته ی کوچولو چیه

من پشت در کلی گریه کردم تا کار دکتر تموم بشه ولی تو از من قوی تری چون تا اومدی بیرون ساکت شدی انگار نه انگار

دلم میخواد همیشه همینجوری قوی و محکم باشی دخترکم

ایشالا داروهاتو میخوری و زود زود خوب میشی

ببخش که نخوردنات و به حساب بد غذایت میذاشتم و نمیدونستم دل کوچولو دخترکم سوخته از بس بالا اورده بمیرم برات مامانی

ای کاش میشد همه دردت وبدی به من کوچولوی مامان ، جیگرم سوخت مامانی وقتی فهمیدم تو چه قدر درد کشیدی ولی هیچی نگفتی بازی کردی و خندیدی....

خیلی ماه ی ، مامان عاشقته

زود خوب شو دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیرا
11 اسفند 90 23:37
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا
ساناز
12 اسفند 90 14:11
الهی بگردم برات گلم ....
ایشالله زودی خوب میشی

مبارکه وبتون خانومی


ممنونم
الیسا(مامان محمدصادق)
13 اسفند 90 11:01
خاله جون بخدا چشمام پر اشکن حالا که مطلب مامان مهربونت رو خوندم ...خدا رو قسم می دم به بزرگی خودش که زود زود خوب شی و حسابی غذا بخوری ....

می دونم تو قوی هستی این دل ماهاست که قدرت نداره ولی می دونم که مامان مهربونت حتما توکلش بخداست و سلامتی کاملت رو از خدا می گیره ...ان شاءالله بزودی زود خبر سلامتی کاملت خاله جونممممممممممممممم.... خیلی دوستتون دارم ...

سولماز جونم اگه قابل باشم دعا می کنم براتون .... ما رو هم از دعات بی نصیب نکن ... می دونی که پسری خیلی بدغذا شده و همش تو خواب گریه میکنه و جیغ می زنه ... دعامون کن ...ببوس روی ماه نیکا رو .... منتظر خبر سلامتی نیکا هستم ..


مرسی الیسا جون
ایشالا همهی نینیا سالم و سر حال باشن
شیوا
13 اسفند 90 13:27
الهی خال قربونت شه عزیزکممممممممممم.

با این مامان گلی که داری شک ندارم زودی خوب میشی...

سولماز جونم غصه نخوریا...زود زود خوب میشه


خدا نکنه شیوا جون
لطف داری عزیزم
سمیرا
18 اسفند 90 21:51
واییییییییییییییی عزیزه دلم عین فرشته هاس نی نیت به خدا . بوووووووووووووووووووووووووووس
رويا
21 اسفند 90 10:02
نيكا جونم..... زود زود خوب بشي خاله جون ريحانه هم بدغذا شده و همش تو خواب گریه میکنه و جیغ می زنه ... خوب ميشن ايشالا
شادي
25 اسفند 90 10:45
اميدوارم هر چه زودتر خبر خوب شدن نيكاي عزيزم و بهمون بدي. دعا ميكنم براي خوب شدنش سولماز جان. خيـــــلي...
الیسا
19 فروردین 91 7:35
سولمااااااااااز جونم من روزای آخر سال نتم شرکت قطع بود از همتون بی خبر بودم الان متنی رو که خبر بستری شدن نیکا بود رو خوندم دلم لرزید ... ازت شماره نداشتم وگرنه به جون بچه ام خیلی به یاد تو و نیکا بودم تو تعطیلات .... کاش زودتر بهم یه خبر از سلامتی نیکا برسیونی .... من روزا کلوبم . خیلی دوستون دارم بخدااااااااااا........ الهی که نیکا جونمون زودتر خوب خوب بشه و از نارحتی و نگرانی در بیایییییییییییییی
الیسا
23 فروردین 91 10:16
سولماز من خیلی نگرانتونم بخداااااااااااااا .... همش تو کلوب ازت یاد می کنم .... شماره ای هم ازت ندارم ... خواهش می کنم یه خبر از نیکا بهم برسون .... تونستی شماره ات رو خصوصی برام تو وب محمدصادق بذار ... خیلی نگرانم .... امیدوارم نیکا دیگه خوب خوب شده باشه ...ببوسش عروسک خاله رو ...
الیسا
23 فروردین 91 10:26
سوللللللللماز جونم خیلی دلم برای نیکا تنگه ...زودتر خبرمون کن و بیا کلوب عکس ماهش رو ببینم ......