نیکانیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

عشق من نیکا

نوروز 90

1391/1/28 23:05
نویسنده : solmaz
461 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم نیکای گلم

خدارو شکر که این عید تو کنار منو بابا بودی

ولی حیف  شد که تو مریض شدی و سه تاییمون از عید چیزی نفهمیدیم

تمام عید لب غذا نزدی و کلی لاغر شدی هیج دکتری هم نفهمید که تو چرا اینجوری شدی ......

من خیلی غصه خوردم ولی تو فقط بازی کردی انگار که نه انگار فقط تا میخواستم بهت غذا بدم بیقراری میکردی و همه غذا هارو تف میکردی.....

منم کارم شده بود گریه ناراحت

راستش عید خوبی نبود روزای سختی بود خدا رو شکر که گذشت

من خیلی برای غذا نخوردنات حرص میخورم مامانی افسوس ولی همه بهم میگن بزرگ میشه این روزا یادت میره

زود زود بزرگ شو مامانی

من خیلی حساس شدم خیلی خستم خیلی نگرانم  زود بزرگ شو عزیز دلم

من خیلی سعی کردم مامان خوبی برات باشم ولی فکر کنم خیلی جاها اشتباه کردم  من و ببخش مامانی دست خودم نیست اگه بیش از حد رو همه چیزت حساسم ......

عاشقتم نیکای گلم قلبقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرتین خان
28 فروردین 91 23:11
تو عزیز خاله ای جیگر طلا
صدف
30 فروردین 91 0:55
سولماز جون ایشالا سال خوبی برای تو و نیکا کوچولو باشه و دیگه نیکا کوشولو مریض نشه . سولماز جون من نمیدونم کجا زندگی میکنین ولی اگر تهرانی یک دکتر خیلی خوب میشناسم اگر خواستی بهم بگو تلفنش رو بهت بدم
ایشالا هیچوقت دیگه نیکا مشکلی نداشته باشه و روز به روز بهتر و تپل تر بشه


صدف جان تهرانم ولی دیگه دکتری نمونده که نیکا رو نبرده باشم ظاهرا بعد از کلی ازمایش مشکل خاصی به جز ریفلاکس نداره
حالا شما هم تلفن دکتر رو بده لطفا اگه لازم شد ببرمش
ممنون از لطفت
الیسا
30 فروردین 91 7:27
سلام سولماز جون خیلی خوشحال شدم که دیدم تو وبلاگ نیکا مطلب گذاشتی و همه این ها یعنی که همه چیز به لطف خدا خوبه ... عزیزم هممون گاهی خسته و بی حوصله می شیم سخت نگیر... من می دونم که تو یکی از بهترین مامان های دنیایی ... نیکای خاله ما شاءالله بزرگ شدی... عزیزم قدر مامان گلت رو بدون ...
شادي
30 فروردین 91 14:02
الهي كه هميشه سلامت باشي عزيزكم.
نگرانت بودم خاله


ممنون شادی جون
صدف
1 اردیبهشت 91 2:20
دکتر سماعی
آدرس : میرداماد
تلفن : 22258054
سولماز جان دکتر فوق العاده خوبیه . البته اگر حالش رو به بهبود باشه که دیگه نیازی نیست ببریش . و ایشالا دیگه هیچوقت هم نیازی نخواهد بود .


ممنون صدف جون